srijeda, 10. lipnja 2020.

# - Upload servisi


      Želim posljednji put da napišem nešto o UAC linkovima i servisima na kojima su uploadovani. Pisao sam već bezbroj puta o ovoj temi ali postoje ljudi koji jednostavno ne znaju da čitaju i jednostavno su tvrdoglavi pa da išta shvate, jer imaju sve pa ne znaju da nisu svi u istoj mogučnosti kao oni.
      O čemu se radi? - Nekada 2014 godine kada sam napravio blog, dodavao sam sve albume pojedinačno u raru na razne servise, uključujući i MEGA. S vremenom su linkovi brisani zbog (logično) copyrighta/autorski prava. Pa sam mnoge linkove ponovo reuploadovo i dodavao iznova. Problem nisu bili pojedini albumi, 10 albuma padne, ja tih 10 reuploadujem. Problem su bili komplet servisi od 50gb uploada, na kojima je bilo 50gb muzike. Ako bi 10 albuma bilo uništeno na jednom servisu (tj otprilike 1GB) onda bi se komplet taj servis i račun obrisao, što znači i preostali 49GB. I tu bi bio problem, jer ja da ponovo uploadujem 50GB je baš pretežak posao za nekoga ko ima ovakvu brzinu interneta.




Pa sad izračunajte i vidite koliko dugo traje upload jednog gigabajta, a da ne pričam o 50GB. A to da sam izgubio 6 MEGA racuna, to nema potrebe ni spominjati.
      U zadnje vrijeme mi se javljaju likovi koji žive u nekim većim metropolama gdje je daleko brži i savremeniji internet pa ne razumiju da može negdje da postoji mnogo lošiji internet, pa se prave pametni kao ti nećeš, mrsko ti, hoćeš da nas za******š itd... Kao kako drugi mogu, kako ovaj može bla bla bla. I da linkove dodajem na neke servise tipa zyppyshare na kojima se linkovi sami brišu bez da ih neko prijavi, jer te osobe su toliko sebične da je njima dovoljan samo 1 dan da su linkovi tu i da ih preuzmu,  a za ostale posjetioce koji će doći nekada poslije, ko brine za njih.
      Sakrivati linkove sam počeo još od augusta prošle godine, i sve diskografije koje sam dodao su još uvijek tu i žive su. Mogu se preuzeti. Dobro tu i tamo dodje do pogreske prilikom kopiranja linkova pa se desi da link nije dostupan, pa je potrebno samo ponovo iskopirati novi link i tjt.
      Sve albume i diskografije sam dodao u folder tako da se može i svaka pjesma skinuti pojedinačno, bez da se skida komplet diskografija.

      Od sada blokiram svaku IP adresu koja mi ostavi komentar ovog tipa, i koji se žali kako sam ja lijen, ne volim da radim na blogu, ne volim muziku i sl.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.