nedjelja, 17. studenoga 2019.

#Unofficial Album Collection No.02


      Prvih pet zahtjeva je prošlo uspješno. Sada pravim drugi dio u kojem takodje prihvatam samo prvih pet zahtjeva za sljedecu kolekciju. Zahtjeve pišite za grupe koje imaju više od tri albuma jer za manje ne pravim kolekciju. Zahtjeve opet neću da ispunjavam od "Anonimni" osoba, samo od onih koji imaju account na google ili bloggeru ili slicno. Ili ako nemate acc, možete postaviti zahtjev i pored svoj email. I ispunjavam samo po jedan zahtjev od iste osobe. Da se ne bi desilo da mi ista osoba zatraži pet zahtjeva a da ostali budu uskraćeni. Svakakvi ljudi postoji danas...
      Postavite nešto što biste željeli da vidite na blogu a ja ću da pokušam prikupiti i objaviti.

Broj komentara: 17:

  1. Zamolio bi grupu Film. Hvala unaprijed

    OdgovoriIzbriši
  2. Mozda malo zahtijevno, jer je staro. Grupa Crveni koralji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bajaga. Ivan.car@outlook.com

    OdgovoriIzbriši
  4. To je to. Prvih pet zahtjeva je stiglo, izazov je prihvaćen. Mozda ne uspijem sve ali potrudit cu se maksimalno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Podržavam Parni Valjak :)

    OdgovoriIzbriši
  6. rezerviraj mi ove 4 diskografije osim klape maslina :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Overflow albumi: 1.Through Department Store (1991.) 2.Dorothy (1993.) 3.Extremely Perverted Fantasies of Mad Milkman's Disordered Mind (1997.) 4.Unbreastfed69 (1999.) 5.Live...at Parties (2006.) 6. Hit Me (2011.) 7.Overflow & Miškina (2013.)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. primio sam prvih pet diskografija, pa sam slucajno uacio i sestu, pa kad sam sestu mozda ubacim i ovu :) ako naravno sve prikupim

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.