petak, 4. listopada 2019.

Email Box Problem #01


      Opet moram ponavljat isto iznova i iznova, kao da je ovo matematicka jednacina pa mnogi ne mogu razumjeti.  Konstantno dobijam jedne te iste komentare, anonimne, u kojima me pitaju jel moze link. Pitaju me na postovima na kojima je lijepo napisano da link mozete dobiti na email ako isti ostavite u komentar. Ne razumijem zasto je mnogima u 21 vijeku email takva nepoznanica? Ako nemate email i ne znate ga koristit, onda vam ni link a ni internet nije potreban, jer ocigledno niste savladali osnove informatike a kamlo sta vise.                                                       Nekada na pocetku je bilo drugacije, linkovi su bili javno dostupni, pa se moglo istog trena skidati. Ali su bili dostupni i ljudima koji su bili protiv istih, pa su se non stop linkovi brisani, a ja sam ih obnavljo sve dok nisam odlucio da ne zelim vise.  Jer mi se ne radi vise tako, najvise zbog veoma lose i male konekcije. A ima cak i takvi koji ne razumiju sta je ni internet ni brzina interneta, a da ne pricam o razlici Upload i Download brzine, pa mi se svako malo neko javi i kaze mi da sam lijen i sl. Za sve linkove na kojima pise da je potrebno mail ostavit, dobit cete ih samo ako ostavite svoj email u komentar, a taj email nece biti nikome dostupan sem meni, mada ne vidim razlog zasto bi vas uopste trebalo biti strah ako ga i drugi vide, nije mi jasno al nema veze. Svi drugi komentari koji traze link a nemaju email bit ce obrisani.

      I zamolio bih vas da ne odgovarate na email koji dobijete od mene, i da mi iste ne saljete. Sve sto vam treba i nije vam jasno pitajte ovdje na blogu. Hvala

2 komentara:

  1. zasto je e-mail nepoznanica??? Odgovor nato pitanje je vrlo jednostavan. Svi danas koriste samo te drustvene mreze (Facebook i te gluposti). Trebao bi na diskografijama napisat da ostavimo ilie mail ili link od FBH profila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da tu si u potpunosti upravo. Ali i dalje mi nije jasno, za sve te stranice i profile je potrebna verifikacija koja se salje na email. Kako tada znaju da provjere box? Znaju jer im je to potrebno, ovo nije. I zato za one kojima nije ovo potrebno ja zelim samo rec da ne dolaze na blog.
      Cast izuzetcima i pravim fanovima dobre muzike, zato ovaj blog i postoji. Ne trebaju meni milioni i pregledi, ovo radim najvise zbog sebe, jer sam i sam ljubitelj muzike, a znam da je tesko sve to pronac pa onda dijelim tako ljudima koji to iskreno zele. Svi ostali neka slobodno obrisu samosviraj iz povijesti preglednika.

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.