petak, 13. rujna 2019.

Bijelo Dugme Unofficial Album Collection

Bijelo Dugme Unofficial Album Collection Vol. 01








Bijelo Dugme Diskografija (1974-1980)

Bijelo Dugme (1974) - Da Sam Pekar (Singl)
Bijelo Dugme (1974) - Glavni Junak Jedne Knjige (Singl)
Bijelo Dugme (1974) - Kad Bi' Bio Bijelo Dugme
Bijelo Dugme (1974) - Top (Singl)
Bijelo Dugme (1975) -  Da Mi Je Znati, Koji Joj Je Vrag (Singl)
Bijelo Dugme (1975) - Ima Neka Tajna Veza (Singl)
Bijelo Dugme (1975) - Ne Gledaj Me Tako I Ne Ljubi Me Više (Singl)
Bijelo Dugme (1975) - Šta Bi Dao Da Si Na Mom Mjestu
Bijelo Dugme (1976) - Džambo (Singl)
Bijelo Dugme (1976) - Eto! Baš Hoću!
Bijelo Dugme (1976) - Eto! Baš Hoću! (Singl)
Bijelo Dugme (1977) - Koncert Kod Hajduccke Ccesme (Live)
Bijelo Dugme (1979) - Bitanga I Princeza
Bijelo Dugme (1980) - Doživjeti Stotu


Bijelo Dugme Unofficial Album Collection Vol. 02







Bijelo Dugme Diskografija (1980-1988)

Bijelo Dugme (1976) - Himna Lista Zdravo (Singl)
Bijelo Dugme (1976) - Milovan (Singl)
Bijelo Dugme (1976) - Tako Ti Je Mala Moja Kad Ljubi Bosanac (Singl)
Bijelo Dugme (1979) - Bitanga I Princeza (Singl)
Bijelo Dugme (1979) - Lične Stvari (Singl)
Bijelo Dugme (1980) - Dobro Vam Jutro Petrović Petre (Singl)
Bijelo Dugme (1981) - 5. April '81 (Live)
Bijelo Dugme (1981) - Playing The Part (Singl)
Bijelo Dugme (1983) - Uspavanka Za Radmilu M
Bijelo Dugme (1984) - Bijelo Dugme
Bijelo Dugme (1986) - Pljuni I Zapjevaj Moja Jugoslavijo
Bijelo Dugme (1987) - Mramor, Kamen I Željezo (Live)
Bijelo Dugme (1988) - Ćiribiribela

2 komentara:

  1. Ovo je MOJ crtez i nije OK da profitirate kraduci moj rad. Molim da ovo odmah uklonite ili da mi platite 75% profita od vase prodaje. Ako to odma ne uradite, tuzicu vas za copyright. Ako imate pitanja, mozete poslati email na gacpars@gmail.com
    I ako zelite koristit ovu sliku bijelog dugmeta, uzmite njihovu originalnu fotografiju a ne moj crtez

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha bas si me nasmio. Dat cu ti ako zelis i 100% svog profita ako stvarno mislis da imam i centa od ovoga. I kakve prodaje nije mi jasno? Sta ja tu prodajem i kako? Ne razumijem. Za 5 godina koliko se ovim bavim nikad ni centa nisam dobio ni otkuda. I ne trazim, radim ovo iz hobija i besplatno, ne zanima me zarada preko neta jer znam da nema leba bez motike. Jeste jednom bio administrator jedan koji je pokusao nesto sa adfly, i zamisli sta je zaradio, 1.4 dolara za 3 mjeseca. Ako zelis dat cu ti 75% od toga ako vam je stalo zbog tih para.

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.